Metoda dobrého startu aneb jak úspěšně zahájit školní docházku
01.10.2020
S Metodou dobrého startu, která není učením, ale spíše terapií hravou formou, přijela zájemce z řad pedagogů mateřských a nižšího stupně základních škol seznámit PaedDr. Iva Tomášková. Ve své profesní praxi se zaměřuje na rozvoj funkčních gramotností a problematiku školní zralosti. Na tato témata publikuje. Je mimo jiné autorkou knihy Rozvíjíme předčtenářskou gramotnost v mateřské škole.
Cvičení u dětí s normální psychomotorickou
úrovní rozvoj aktivizují, u dětí s poruchami vývoje upravují nepravidelně se
rozvíjející funkce. Jde
o soubor 25-28 lekcí. Základem každé lekce je píseň a od ní se odvíjí vyprávěný
příběh a pohyb. Děti zažijí pocit úspěchu a radosti z dobře vykonané práce.
Metoda respektuje individualitu dítěte.